måndag 2 december 2013

Efter smärta kommer antibiotika

Äntligen ska ni få en positiv rapport! Passar på att skriva före ronden så att de inte sabbar nåt. Men det tror jag inte...

En god natts sömn med små avbrott sådär var fjärde timme för medicinering förstås. Men hemma klättrar ju V runt vid den tiden så det är väl ungefär detsamma. 

Det ser ut och känns som att antibiotika de luxe redan hjälper! Det vore ju fantastiskt fint! Kanske blir jag utsläppt redan idag?? Isåfall kan jag ju köpa en liten ljusstake på hemvägen! Hehe, i de här kläderna! 

Passar på att jäsa en stund innan det är dags att gå dagens första rond. Jag är ganska  säker på att det blir seger till mig på knock-out i första minuten! 

En lite vy från fönstret! Ta han om er och ha en skön måndag! 


2 kommentarer:

  1. Krya krya på dig!!!! ♥ Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Anna! Det är en långdragen historia det här... Hälsa familjen!

    SvaraRadera