söndag 5 maj 2013

Solsken på tippen!

Oj vilken helg... Haft min goda vän på besök över helgen. En visit vi höll på att missa då vännens yngsta troll spydde i bilen på hitvägen i fredags, så det blev te å vända om. Som tur är så blev det inre mer av den "sjukan" utan på lördagsmorgonen kunde de ge sig av söderut igen. Efter moget övervägande. Av oss vuxna. Vi ville och behövde nämligen träffas så mycket, att det fick tas vissa risker! Och tur var set, för vi har haft två härliga dagar med fyra härliga kids som hållt låda! Mycket solsken har gjort att våra vintertrötta huvud fått mycket friskluft, så nu är jag trött. Som bara den.

En liten kvällspromenad i rask takt med kniiip fick avsluta dagen. Min kära mor tog hand om läggning under tiden. Lyx. Väl hemma igen la jag mig på altanen och tittade upp i en klarblå kvällshimmel! Helt fantastiskt. Solen går sakta ner bakom träden och jag jag med den! Ner i bingen. Med en skön känsla av tacksamhet för kära vänner, fantastisk familj och solsken på nästippen! Tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar